پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119531
رسانه ها صادقانه عمل كنند و در خدمت توسعه کشور باشند
تاریخ انتشار : 1393/08/26 15:22:59
نمایش : 1491
رسانه‌ها بايد با ارتقاي بصيرت و آگاهي که همان صادقانه بودن است در خدمت شکوفايي توسعه کشور در تمام عرصه ها باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از هفت چشمه، علي رامک روز گذشته در همايش بسيج و رسانه و گفتمان ولايت در شهرکرد اظهارداشت: امروز تمام هدف استکبار جهاني تخريب ايران اسلامي است چون دشمن چشم ديدن پيشرفت‌هاي ايران اسلامي را ندارد و تلاش مي‌كند از طريق جنگ نرم و رسانه‌اي به مردم به ويژه قشر جوان لطمه وارد كرده و آن‌ها را از پويايي و نشاط واداشته و به انحراف و بي‌بندوباري بكشاند.

رامک عنوان كرد: دشمن براي براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران از هيچ تلاشي فروگذار نمي‌كند و از طريق جنگ نرم به فعاليت خود در راستاي تغيير باور، اعتقاد و افكار و ساختار آن ادامه مي‌دهد.

مديركل صدا و سيماي چهار محال وبختياري گفت: در اين ميان رسانه‌ها در پيشبرد جنگ نرم نقش راهبردي دارند و در واقع ميدان‌دار اين جنگ رسانه‌ها هستند امروز ممكن نيست جنگي رخ دهد و ابزاري از رسانه به كمك آن نيايد.

اين مسئول با بيان اينكه هيچ پيروزي بدون حملات و جريان‌سازي رسانه‌اي به دست نمي‌آيد، افزود: آگاهي‌بخشي و افزايش سواد رسانه‌اي، تبيين منزلت حقيقي زن در نگاه اسلام، توجه به كاركردهاي نظام خانواده و تقويت آن و توجه رسانه‌ها به گفتمان‌سازي در ناكام كردن دشمنان در رسيدن به اهداف‌شان نسبت به جامعه اسلامي ايران بسيار موثر است.

رامک در پايان ترويج ارزشهاي اسلامي را از ديگر وظايف مهم رسانه هاي دانست و افزود: رسانه‌ها بايد با ارتقاي بصيرت و آگاهي که همان صادقانه بودن است در خدمت شکوفايي توسعه کشور در تمام عرصه ها باشند و در مقابل ترفندها و جنگ‌ نرم دشمن كه امروز در غالب ماهواره‌ها به داخل جامعه نفوذ كرده آماده باشند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html